HØSTTUR I HÅLANDSHEIA

Endelig kan vi gjennomfører felles høsttur i Hålandsheia.
Turen går av stabelen mandag 13.09.2021. Elevene møter på skolen til vanlig tid kl. 08.20. Vi er tilbake på skolen i god tid før skoleslutt kl.13.10.

(Alle elevene skal følge med tilbake til skolen dersom foresatte ikke har sendt melding om noe annet til kontaktlærer)

Hvert klassetrinn legger opp turen og velger løype sammen med sine lærere. Etter en god tur i heia samles vi på Årevarden  ca. kl. 10.30 – 11.30. Her spiser og koser vi oss før turen går tilbake til skolen.

- Husk godt fottøy, tøy etter været og mat/drikke! (Det er ikke tillatt med bålbrenning så elevene må ha med niste som ikke er avhengig av varme)

- Vi pakker i en lett, liten sekk!

- 1. og 2. klassene går sammen med fadderbarna.

Elever som av spesielle grunner ikke kan delta på turen, vil få annet opplegg på skolen. Hjemmet må da avtale særskilt med elevens kontaktlærer på forhånd.

Ved evt. avlysning får dere en SMS via IST, mandag morgen.

Foresatte er hjertelig velkomne til å være sammen med oss denne dagen.

Anette Stray
                                                      Enhetsleder