Da var nok en vellykket høstferie gjennomført!

Det var store variasjoner på dagene med tanke på antall barn, men generelt litt opp fra fjoråret.

Mandag: Vi var på skolen og hadde nachos til lunsj

Tirsdag: Vi gikk fra SFO i 09.30 tiden. Da vi kom ned til Furulunden, så bestemte vi oss for å ta en liten treningsrunde på frisbeegolfbanen før vi gikk å møtte Furulunden SFO. Her fikk vi syklet og prøvd oss i mange nye lekeapparater. Vi grillet pølser til lunsj.

Onsdag: Vi skulle egentlig ha sykkeldag denne dagen, men værgudene var ikke med på laget. Derfor bestemte vi oss for å ta en inne-dag med mange kjekke aktiviteter. Vi spiste tomatsuppe til lunsj.

Torsdag: Da var det på tide med ny tur, og denne gangen gikk turen til Buen kulturhus for å se på filmen HELT SUPER. Denne filmen var helt super og barna koste seg veldig med film og leking på lekeplassen på buen. Denne dagen hadde vi med oss skiver og popkorn. Popkornet ble spist under filmen, mens skivene ble spist etter filmen.

Fredag: Fredagen ble brukt til mange kreative aktiviteter som Marianne og Frida hadde lagt opp til. Det ble tegnet og malt høstbilder i mange fine farger. Det var fiskepinne wrap til lunsj.

Takk for noen fine dager!